Tuesday, January 8, 2013

Ince kesilmis steak - thin cut steak - dukan

Ogle yemegim icin eve geldim, ne yapsam ne yapsam derken dun aldigim ince kesilmis steakler gozume carptilar. Hemen onunu arkasini azicik tuzladim, kekik ekledim ve tavaya attim. Bu arada indirimden 10 dolara aldigim sebzeleri kendi buhariyla pisiren alete ( tam olarak adini bile bilmiyorum :) ) brokolilerimi ekledim. Brokoli yapma sebebim, nette vucuttaki yagi yakmada etkili oldugunu okudugumdan beri yapmaya basladim. Cok da hosuma gidiyor, uzerine biraz tuz ve baharatta ekliyorum.  Ogle yemegim 15 dakikada hazir oldu....

Atakta ve SP gunlerinizde yanina bisey eklemeden de yiyebilirsiniz. 

 Uzerine de sos olarak, cin marketinden aldigim aci sosu doktum. Cok begendim, hardalla karistirip yedim...
 Renkleri cok hosuma gitti :)
Tabi yagi yemiyorsunuz :)

No comments: