Monday, January 14, 2013

Dukan Pizza

Pizzaya bayiliyorum diyebilirim. Yapmasi filan cok basit geliyor artik.

Malzemeler

Krep icin

1 cay bardagi yagsiz sut
1 yumurta
2 yemek kasigi yagsiz yogurt
2 yemek kasigi yulaf kepegi

1 yemek kasigi bugday kepegi
tuz ( ben tuz kullanmiyorum)


Ici icin

Yagsiz peynir
elinizde ne malzeme varsa ( ben ton baligi ekledim)
biber
domates sosu ( nane, kekik, oregano, baharatlar )



Krep olayinca sutu fazla koymaya basladim, ama isi cok kisik olmali ve her taraf 6-7 dakika kalmali. Sabah  kalktigim gibi ilk isim krebi tavaya dokmek, sonra, yuz, dis, cihan'i uyandir, cihanin kahvaltisini ver, bu arada ceviriyorum krebi, isi bayagi kisik  olunca ici yas kalmiyor. Ve malzemeyi ikiye boluyorum, biriyle sabah kahvalti, otekiyle oglen pizza.... 

Yapilisi

1) Krebin malzemelerini karistirin, ikiye bolun, yukarida yazdigim sekilde isinmis, ve peceteli yag surulmus tavada az isida guzelce pisirin.

2) Krebiniz ola dursun, diger tarafta domateslerinizi kesin, tavada pisirin, benim konservem yoktu boyle yaptim, suyunu versinler, sonra baharatlarinizi sosa ekleyip, krebin en altina surun.

3) Pizzaniza ne girmesini istiyorsaniz uzerine ekleyin.

4) ustten acilmis firina atin.

Afiyet Olsun.....




 



No comments: