Sunday, January 27, 2013

bruksel lahanali et sote

Yine oglen hizli birseyler hazirlamam gerekiyordu. Bende hu hyper kolay seyi yaptim... Harika oldular, hele bruksel lahanasini ilkkez deniyen biri olarak tada hayran kaldim....



Malzemeler

et ( porsiyonu siz ayarlayin)
bruksel lahanasi
kullanacagiz sos, ben cin aci sosunu kullaniyorum

Etlerin uzerine kekik ve tuz ekledim. 10 dakika tutup tavaya attim.

 Bruksel lahanalarini ben boyle fotograftaki gibi kestim.
 Buda tavadaki hali, biraz kirmiziligi gidince sosu ekledim.

 Lahanalarimi doktum, kapakla kapattim uzerini,
Veee harikaaaa sotem, lahanalar hemen yumusadilar. 10 dakika bile tutmadim ateste.

2 comments:

...Bebişlerim... said...

Bayıldım mutlaka deniyeceğim :) Bürüksel lahanası bende yemedim ama denemek lazım

Unknown said...

çok güzel görünüyor bu yemek ellerine sağlık gülom