Sunday, December 16, 2012

Goji berry'li citir kurabiyeler

Bunlari gercekten begendim diyebilirim. Tatli tarifi eklemeyisimin en buyuk sebebi, tatlandiricidan nefret etmem, sevmedigim bir seyide sirf blogum senlensin diye koymak istemiyorum acikcasi. Neyse, bugun yine kurabiye denemesinde bulundum, ve gercekten begendim....

Malzemeler

2 yemek kasigi yulaf kepegi
1 yemek kasigi bugday kepegi
1 yemek kasigi nisasta
1 tatli kasigi kabartma tozu
1 yumurta
1 yemek kasigi sut tozu
vanilya aromasi
(istediginiz ne varsa ekleyin ben )
goji berry, tarcin, limon aromasi ekledim

hic tatlandirici koymadim ama siz isterseniz koyun

butun malzemeleri karistirin, 180 derece (355 F) da 15-20 dakika pisirin, sonra firinin icind ebiraz daha kalsinlar. Ama cok kalmasinlar.

Kitirimsi bir tadi olacak

No comments: