Sunday, December 16, 2012

Dukan Meatball

Eve ne yemek yapsam diye dusunurken italian meatball  aklima geldi. Kendim sadece koftesini yerim eve de yanina makarna yaparim dedim...

 Malzemeler
Kofte ben 500 gr yagsiz kiyma kullandim
maydonoz
baharatlar
sarimsak
sogan

sos icin

konserve domates, ya da taze siz bilirsiniz
sarimsak
nane,baharatlar

Once koftenizi hazir hale getirin, soganlari rendeleyin sarimsaklar ve baharatlarla iyicene yogurun kucuk topcuklar haline getirin... Ve yandaki gibi, hafif peceteyle yag surulmus tavada sirayla arkali onlu kizartin.
 KOfteleri cikarmaniz gerekecek, sonra ayni tencereye domates sosunuzu bosaldik, icine baharatlari ve sarimsagi ekleyin... Domateslerin olmesini saglayin
 Icine koftelerinizi atin, biraz harmanlaninca altini kapatin...
Benim sade protein gunum oldugu icin, ben sosu almadim, uzerine yogurt ekledim, cok guzel oldular...

No comments: