Thursday, January 10, 2013

Dukan Pogacalari

Canim nasil pogaca cekti anlatamam....
Yaptimda....
Daha onceden kesfettigim bu siteye yine girdim. Ekmek icin verdigi tarifi pogacaya uyarladim, ama cok degisiklik yaptim.

Tarifte herseyi gramajla vermis bende mutfak terazimle yaptim


 BI onceki tarifteki gibi mayayi, ilik sutu ve 1 tatli kasigini gecmeyecek tatlandiriciyi kenarda bekletiyoruz.

Diger tarafta

80 gr. misir nisastasi
tarifte 6 yemek kasigi profitar demis, bende olmadigi icin yerine 6 yemek kasigi daha nisasta ekledim.
60 gr. yulaf kepegi
60 gr. bugday kepegi
tuz
 Butun malzemeleri karistirdiktan sonra fotograftaki gibi bir hamur elde edeceksiniz.
 Hamurunuzu uzeri ilik suyla nemlendirilmis bezle 1 saate yakin dinlendirin. Dinlendirdikten sonra benim hamur kupkuru oldu ben birazcik su takviyesi yaptim ve hemen hamur kivamini aldi.
 Uzunlamasina acin
 Kucuk bezeler yapin. Ve yuvarlak acin.
 Arasina peynir, artik elinizde ne varsa ekleyin.
 Kapatin.
 180 derecede , ben uzerine yogurtta surdum kizarsinlar diye ama pek ise yaramadi, yumurtama kiyamadim :)

Not: o tariften 6 tane pogaca cikmiyor, hamurun yarisini dolaba attim, yarin kendime pizza yapacagim.

Ayrica, kitirimsi bi tadi var, agiza bugday kepegi tadi da geliyor ama beni rahatsiz etmedi. Bneim hosuma gitti, bi dahaki sefere tarifi daha az nisastayla deniyecegim siviktan koyarsam nasil birsey olacak gorecegiz.


No comments: