Wednesday, January 16, 2013

Kabak Greten - Seyir evresi PS-

Kabaklarimla gercekten ask yasiyorum son gunlerde. Bu da cok hosuma giden bir tarif...

Malzemeler

Ben gercekten elimdeki kit imkanlarla yaptim, herkes elindeki malzemeye gore yapabilir.

Kucuk karidesler( tam isimleri ne bilmiyorum)
kabak, bende 1 tam 1 de yarim vardi
yarim sogan
sos, ben cin aci sosunu kullandim
tuz, cok az
peynir
dereotu, basilic - varsa seviyorsaniz, mecbur degil, ben  severim esim hic sevmez mesela.


 Kabaklarin icini hafiften sandal seklinde acin, ici atmayin ama, sonra baska biseyde kullanirsiniz. Suyun icinde haslamaya birakin.

 Bu arada karideslerinizi tavaya atin. Benimkileri buzluktan cikardigim icin sulandilar, sonra sosunuzu, ben aci sos ekledim, artik elinizde ne varsa karideslerin uzerine dokun. birazda su ekleyin tavaya.

 Soganlari ekleyin, uzerini kapatin, altina birazcik su ekleyebilirsiniz.
 Bu arada dereotlarinizida dograyip icine atin.
 Haslanmis kabaklari firin kaina alin,
Malzemeleri uzerine doldrun.

Uzerine peynirinizi ekleyin, ve firina atin, peynir eriyene kadar tuttum ben firinda. 

Ve afiyet olsun....



1 comment:

Unknown said...

gülom hayırlı olsun bloğun:)